Przedszkole Guziczek Krosno – Kadra

mgr Kamila Kochańska

Nauczyciel

O mnie

Ukończyłam studia w Karpackiej Uczelni w Krośnie oraz Uniwersyteckie Rzeszowskim o specjalności Edukacja przedszkolna oraz wczesnoszkolna. Uczestniczyłam w III stopniowym szkoleniu „Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu”.

W pracy wykorzystuje kreatywne metody pracy z dziećmi, które umożliwiają ich naturalny i wszechstronny rozwój, jest to m.in. Edukacja matematyczna metodą E. Gruszczyk – Kolczyńskiej. Jako nauczyciel staram się pobudzać w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania.

Chciałabym, aby dzięki mnie dzieci lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują, były samodzielne, rozwijały swoją kreatywność, miały wiarę we własne możliwości. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i codziennie przynosi nowe doświadczenia.

mgr Aleksandra Czekańska

pedagog, terapeuta

Aleksandra Czekańska1

O mnie

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, surdopedagogiem, terapeutą pedagogicznym. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Zdobyłam kilkuletnie doświadczenie prowadząc indywidualną terapię zajęciową w Ośrodku Wczesnej Interwencji z dziećmi z autyzmem, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, Mózgowym Porażeniem Dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną oraz zespołami genetycznymi. Swój warsztat pracy stale wzbogacam, uczestnicząc w licznych szkoleniach: m.in.

Terapia dziecka z autyzmem, Optodysleksja, Kurs doskonalący z zakresu biblioterapii, Metoda konstruktywnej konfrontacji, Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe – zajęcia grupowe metodą INPP. Jestem terapeutą Integracji Międzypólkulowej oraz terapeutą Sensomotoryki.

Szczególne zainteresowanie poświęcam tematyce zaburzeń motoryki małej. Posiadam uprawnienia do diagnozy i prowadzenia zajęć z zakresu Terapii Ręki oraz Treningu Grafomotorycznego, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania do pisania
i usprawniania czynności samoobsługowych.

Praca jest dla mnie pasją, wyzwaniem i możliwością ciągłego rozwijania siebie.

mgr. Agnieszka Mierzyńska

Pedagog Specjalny, Terapeuta SI

agnieszka_mierzenska

O mnie

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych, kierunek: pedagogika
specjalna. Ukończyłam studia podyplomowe na Akademii Wychowania Fizycznego w
Warszawie, Wydział Rehabilitacji, kierunek: Nowoczesne Metody Fizjoterapii Dzieci i
Młodzieży.
Dodatkowo ukończyłam szkolenie certyfikacyjne na terapeutę Integracji Sensorycznej
„Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej”. Brałam udział w licznych szkoleniach takich
jak: terapia ręki, „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu”,
„Stosowana analiza zachowania w pracy  terapeutycznej z osobami z autyzmem”,
„Zastosowanie ADOS – 2 w badaniach klinicznych” diagnozowanie zaburzeń ze spektrum
autyzmu (ASD), szkolenie „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju” Profil
Psychoedukacyjny PEP-R,” integracja przetrwałych odruchów, „Monachijska Funkcjonalna
Diagnostyka Rozwojowa w przedziale od 0 do 6 raku życia” uzyskany certyfikat diagnosty.
Pracując z dziećmi staram się wzmacniać mocne strony dziecka i podchodzić do jego
problemów rozwojowo.

mgr Monika Blicharz

pedagog, logopeda

monika_milaniak

O mnie

Z wykształcenia jestem logopedą i filologiem polskim, studia ukończyłam w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Jestem również certyfikowanym instruktorem Masażu Shantala i masażu dla dorosłych Shantala Body Touch.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Downa, niesłyszącymi, dwujęzycznymi, z afazją, alalią, dyslalią, dysleksją, niepełnosprawnością intelektualną, rozszczepem podniebienia, a także z dorosłymi pacjentami.

Przez cały czas staram się rozwijać, dlatego uczestniczę w wielu konferencjach i szkoleniach logopedycznych, których tematyka dotyczy m.in. terapii neurobiologicznej, wad słuchu, wpływu wysokich technologii na rozwój dziecka, diagnozowania dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, ortodoncji w logopedii, wad twarzoczaszki, dysfagii, wybiórczości pokarmowej i zaburzeń odżywiania u dzieci.

Podczas zajęć korzystam z technik wspomagających zarówno rozwój języka, jak również wszystkie procesy poznawcze. W pracy z najmłodszymi stawiam na indywidualne podejście do każdego podopiecznego, a każdy nawet najmniejszy sukces dziecka daje mi ogromną satysfakcję i motywację do dalszego działania.